Szukaj na tym blogu

niedziela, 7 kwietnia 2013

Początek (blogowej) drogi



Z urodzenia krakowianka, z potrzeby warszawianka, z zamiłowania obywatelka świata, po pracy łączę w jedno dwie wielkie pasje – podróżowanie i fotografowanie. Planując nowe podróże doceniłam wskazówki i porady innych osób (także te, które znalazłam na innych blogach), które jak ja, próbują zwiedzić świat (najchętniej za niewielkie pieniądze) i dotrzeć w najciekawsze miejsca. 

Postanowiłam więc i ja założyć bloga, gdzie będę przedstawiać swoje wrażenia z podróży, prezentować miejsca warte zobaczenia, pokazywać zdjęcia odwiedzanych miejsc, ale i dawać praktyczne wskazówki, które, mam nadzieję, pomogą Wam jeszcze lepiej przeżyć kolejną podróż swojego życia. Stopniowo planuję opisać wszystkie moje przeszłe i przyszłe podróże – te dalsze, jak ostatnia wizyta we wschodnio-południowej Azji, czy planowana na maj podróż do Japonii, jak i te bliższe – jak choćby malownicze okolice Jury Krakowsko-Częstochowskiej.


To mój pierwszy kontakt z blogiem od strony autora, więc bądźcie proszę cierpliwi – muszę opanować blogowe czary-mary;-) A że czasu mało, to i pewnie wpisy nie będą zbyt regularne. Ale mam nadzieję, że Kaszmirowa Droga, którą podążam – Kashmir Road – i Was zachęci do podążania za marzeniami.

Tak więc zapraszam, blog uważam za otwarty, choć Kaszmirowa Droga jest na razie jeszcze w budowie;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz